5. syyskuuta 2016

Onni asuu kotona ♥

Tänään oli hyvä olla kotona. Työpäivästä en mainitse mitään, sillä sen kontrasti siihen oloon, joka minulla oli tänään kotona on pitempi kuin Auringosta Plutoon, joten sanon vain, että minulla oli tänään hyvä ja onnellinen olo olla vain kotona.
       Flunssainen olo ja juuri satanut kaatosade piti minut poissa ruohonleikkurin päältä ja se teki minulle äärettömän hyvää. Siihen kun lisätään vielä se, että vanhempi polvi lähti yöksi kaupunkiin ja ilta jäi tyystin minulle, tuntui todella hyvältä vain olla.
       Talo oli siivottu viikon tornadojen jälkeen, ikkunasta paistoi illalla pilkahdus syyskuisesta auringosta, ulkona lämpesi omilla puilla ulkosauna ja minulla oli hyvä olla. Täyttä terapiaa.
        Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Toivottavasti näistä kuvista huokuu rauha ja onni ♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti