28. marraskuuta 2019

Kolme yötä joulukuuhun ♥

Tänään on kyllä ollut täydellinen palautumispäivä. Jarrutuspäivä oikein kunnolla. Tarvitsin sitä kaikin puolin.
      Eilen tuli maahan lumi ja tänään satoi vettä, joten eiköhän se kohta sitten lähde poiskin... Ainakin vielä on valkea maa ♥ Lämmitin tuvan lämpimäksi ja nyt on saunakin lämmite. Kävin aamupäivästä uimassa ja en meinannut päästä mäkeä ylös autolla, kun tie oli muuttunut ihan loskaksi. En tiedä mikä kikkakolmonen loskan ja liukkaan mäen kanssa on, mutta minä selvisin tällä kertaa kovemmalla vauhdilla.

Ei ole vielä jäätä, mutta kovin on sumuista uida tähän aikaan vuodesta. En todellakaan voinut kuvitella, että selviäisin tänne asti, mutta niin vain sitä räpiköidään +0 asteissa vedessä ja selvitään vielä poiskin! Oon niin ylpeä itsestäni ♥
     Liimattiin eilen valoporoni sarvi paikoilleen ja nyt se viettää sairaslomaa tuolla tuvan puolella. Laitoin siihen valot, joten menee minun joulusisustukseni ihan överiksi nyt, mutta menkööt! On kolme yötä joulukuuhun ja minulla on lupa jo vähän heittää yli tämä jouluinto ♥
      Ja kun se Postin lakko loppui (taisivat kuulla minun pyyntöni joulumielestä) aion kirjoittaa kortit ja kirjeitä ennätysmäärän ennen vuoden vaihdetta! Olen todella onnellinen, että postia on odotettavissa ennen joulua ♥
      Nämä jarrutuspäivät tekevät hyvää ♥ Vaikka olo onkin vähän möhköinen, monestakin syystä, minulla on perustunteena kuitenkin onnellisuus ja ilo. Aika hyvin menee minulla juuri nyt, vaikka haasteitakin tässä hetkessä löytyy. Aion kuitenkin keskittää joulukuussa voimani kaikkeen hyvää.
       Ripustelin oman huoneen ikkunaan vähän joulukynttelikköä jo, toisen toiminnasta oli minulla ja kyntteliköllä eri käsitys. Miehenmurrikka saa luvan sanoa sanansa siihen asiaan, kunhan ensi viikolla tulee!
On niitä vielä muitakin uimareita rannassa kuin minä. Ainakin 20 joutsenta ja pienet päälle uiskentelivat ja pyllysivät vielä rannassa eilen eikä tuntunut olevan mikään kiire, vaikka jää jo kutitteli räpylöissä.
Kohta laitan takan päälle, teen muutaman hartiajumeja avaavan liikkeen ja kipaisen piakkoin saunan lauteille nautiskelemaan nollakelistä ja valkeasta maasta! ♥
    Jarrutelkaa jo muutkin. Loppuvuosi kyllä tulee vähemmälläkin vaihkoomisella. Nämä hidastamiset ova ihan hyviä juttuja näin hämärän hyssyn aikaan ♥ Nautin ja tykkään ♥
     Tästä puuttuisi vaan se oma muru viereen ♥
      Jarruttelemisiin ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti