18. lokakuuta 2019

Jos et voi voittaa pimeyttä, liity siihen.

Olen ollut tämän viikkoa taas väsyneempi ja nukkunut huonommin. Jokohan minuun iski yrittäjän uupumus vaikka en ole vielä oikein mitään edes yrittänyt? Tai oikeastaan olen. Olen yrittänyt saada yritykselleni jonkinmoiset kotisivut aikaiseksi ja tuntuu, että olen pahempi kuin ne jotka rakentivat Iisakin kirkkoa. Minä en saa urakkaani koskaan valmiiksi! Koko ajan löytyy muka jotain, mikä pitäisi olla paremmin. Logoakin olen muuttanut varmaan jo kolmesti. Nyt taidan tyytyä tähän nykyiseen...
       Olen myös tällä viikolla leikkinyt sosiaalisesti normaalia eli käynyt katsomassa mummolaan tullutta siskonpoikaa ja pikkusiskoa. Käytiin leikkipuistoissa ja iltakävelyllä ja juteltiin pikkusiskon kanssa minun yrittämisestäni. Hän sai minut melkein kauhun valtaan sen suhteen, että en varmaankaan tule koskaan pärjäämään yrittäjänä... Ei hän puheitaan niin tarkoittanut, mutta hän sai minuun sellaisen pelon aikaiseksi... kääk!
       Ilmastollisesti tämä viikko on ollut kovin, kovin masentava. Kamalan synkeitä, harmaita ja pimeitä päiviä. Olen juossut tällä viikolla taas normaalilla rytmillä, mutta joka kerta juoksulenkillä huokailen syvään tätä lokakuun lopun harmautta... Missä ne aurinkoiset ja kuulaat syyspäivät on, mitkä minulle luvattiin?
Minä varasin iltapalani pimeään. Teeman mukaisesti, kun kerran ulkonakin on pimeää. Naapurin isäntä vei juuri syömistä pienille mullikoille ja varmaan ihmetteli, että olenko jo joulumielellä kun talossa loistaa kellottelee tuikut ja kynttilät ♥
      Kyllä, varmaan olen jo vähän joulumielelläkin, mutta enemmänkin minä fiilistelen tätä pimeyttä. Jos pimeyttä ei voi voittaa, pitää liittyä siihen. Eli vetäsin valot veks ja laitoin muutaman kynttilän palamaan pöydälle ja sitten vielä muutamiin lyhtyihin ja ajattelin aloittaa perjantai-illan vieton! Eikö olekin mahtava suunnitelma?! ♥
P.S. Olen ollut vähän harmissani, kun tämä oma blogi on jäänyt yrityken blogin jalkoihin. Toivottavasti kohta saan asiat siihen kuntoon, ettei olisi hirveästi ylityötä yrityksen blogin kanssa ja saisi kirjoitella tännekin enemmän ja useammin ilman kirjoitusähkyä ja silmien särkyä päätteellä istumisesta...

JUOKSUPÄIVÄKIRJA
keskiviikko 16.10.2019
630. juoksupäivä (232 vko)
- 3766.0 km
- 5km suopohjien lenkki (35 min)
- vähän väsy olo jo lähtiessä joten otin ihan iisisti
- hengitys hyvä
- askellus muuten, mutta oikea jalka läpsyy eli joku siinä edelleen kiristelee
- asento parempi
- +8, satoi tuhnuista sadetta ja oli vähän ikävä keli fiiliksen kannalta

perjantai 18.10.2019
631. juoksupäivä (232 vko loppuu)
- 3771.0 km
- 5km suopohjien lenkki (34 min)
- otin edelleen ihan peruslenkin puoleen nämä tämän viikon lenkit
- hengitys on hyvä, joten kunto on kasvanut
- jalat muuten hyvät,mutta oikea pohje/nilkka/polvitaive/polvi seutu äksyilee edelleen vaikka mitä olisin tehnyt
- askellus parempi, ei kuitenkaan koskenut juokseminen
- rentous jaloissa parempi, kropassa muutenkin hyvä
- asento hyvä, kaatumista varmaan saisi olla enemmän
- +5, kostean kolea keli, juoksin päivällä joten näin sentään eteeni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti