27. maaliskuuta 2018

Häähumua haaveissa

kuva lainattu traversecityweddingbarn.com
Ihan ensiksi sanon, että en ole menossa naimisiin - siis lähikuukausina ainakaan!
      Hämmennytin Miestä eilen ottamalla hänet vastaan töistä meidän tulevalla häävalssillamme, puhuin siitä millaiset häät haluaisin ja ketä sinne kutsuisin, jos nyt pitäisi kutsut laittaa. Sanoin, etten haluaisi mitään leikkejä tai pelejä, ja jos joku yrittäisi ryöstää morsiamen, hän saisi nyrkin nenään. Mies kuunteli jokseenkin hämmentyneenä.
        Ei olla vielä edes kihloissa ja emäntä suunnittelee jo hääkutsuja!
        Ehkä minäkin olisin vähän sen näköinen, että olisin juuri painanut hätäjarrua niin että ABS-jarrut murahtelisivat.
       Mutta minä vain haaveilin ♥
       Olin koko päivän jostakin syystä kuunnellut valsseja ja kiitos vilkkaan mielikuvitukseni tein päässäni jo kuvia häistä, meidän häistä.
       Loppujen lopuksi sanoin kaiken paapatukseni jälkeen, että ei Miehenmurun tarvitse minua vihille viedä, en minä sillä tätä touhua, kunhan haaveksin ja unelmoin...
lainattu sivulta pinterest.com
Mietin sitten myöhemmin, että miksi sitten ylipäänsä olin riehaantunut kertomaan ajatuksistani ja muka suunnitelmista, kun tiesin, että Mies haluaa mennä ajan kanssa, hetki kerrallaan eikä tehdä minunlaisiani suuria suunnitelmia kamalan pitkälle?
       Minä olen ollut kamalan kauan elämästäni juuri se tapaus, jonka on "pitänyt" ottaa vastaan ystävien, tuttavien ja siskojen uutisia kihlautumisista, raskautumisista, häistä, uusista kodeista ja mitä ihmiselämän uutisia nyt vain on! Ikinä minä en ole saanut kertoa silmät tuikkien omia salaisuuksiani ensimmäistä kertaa siskoille tai ystäville.
        Esimerkiksi kerroin ystävälleni seurustelustani ja Miehenmurusta hänen häissään, tanssilattialla musiikin soidessa niin kovin, että tuskin ystäväni edes kuuli mitä sanoin. Minua alkoi vain ottaa sinä hetkenä päähän hänen sulhasensa päähänpinttymä minun naittamisestaan eräälle häävieraalle! Seurusteluni oli suhteellisen tuore eikä oltu nähty ystäväni kanssa hänen hääkiireidensä takia, että olisin saanut kasvotusten kertoa, että minä olin vihdoin saanut omakseni sen ihmisen, jota olen vierelleni kaivannut. Ja sitten sen kertominen piti tehdä tilanteessa, missä oli kaikki muu ensin...
        Raskaana en ole ollut, joten lapsen tulosta en ole voinut ilmoittaa ultrakuvan kera enkä kihloihin/naimisiinkaan ole vielä mennyt, joten kuvia samanlaisista yksinkertaisista sormuksista en ole voinut siskoille lähetellä onnellisen naaman kera ♥
lainattu sivulta mywedding.com
Nyt minulla on kuitenkin elämässäni mies, jonka kanssa tahdon kaiken tuon jakaa. Ymmärrän, että juuri se on tärkeintä: että jakaa nämä asiat sydämen rakastetun kanssa ei niinkään siskojen tai ystävien kanssa, vaikka se siitä tekeekin vielä ihanampaa ♥ Pääsee kertomaan hyviä asioita kaiken tämän maailman kaaoksen keskellä.
         Siksi minä haaveilin häävalsseista, latohäistä, yksinkertaisesta hääpuvusta ja vain niistä häävieraista, joita oikeasti häihimme haluamme. Siksi haaveilin, koska se voisi joskus toteutua. Tämän miehen kanssa se voisi joskus olla totta.
         On nimittäin tuskallisempaa haaveilla jostain sellaisesta, mitä ei ole näköpiirissä, että se joskus voisi tapahtua (olen kokenut senkin tunteen) kuin sellaisesta, mikä voisi tapahtua, mutta ei vain juuri nyt!
       Ehkä olen vain vähän liian edellä aikaani, kun Miehenmuru ei oikein päässyt ajatukseen vielä kiinni. Muistutin kuitenkin häntä siitä, että hän on ollut minulle olemassa jo 13 vuotta, vallannut sydämestäni tilaa joka ikinen päivä niiden vuosien ajan, ja vaikka hän tajusi minut siinä vieressä vasta pikkaisen myöhemmin, ei tarkoita sitä, ettenkö minä olisi haaveillut MEIDÄN elämästä jo silloin kun kaikki oli täysin levällään ja kesken.
       Minun pitäisi antaa Miehenmurulle aikaa kuroa etumatka kiinni, että oltaisiin samalla sivulla, mutta luulen, että tällä mielikuvituksella ja romanttisella luonteella, jonka omistan, se tehtävä on Miehenmuru-paralle täysin mahdoton ♥
        Ehkä minä teen sitä, missä olen parhaimmillani ja hyvä.
       Odotan, että hän huomaa saman kuin minä ♥
lainttu sivulta theromantictourist.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti