19. heinäkuuta 2018

Hellelomailua ♥

Vietetään lomaa Miehenmurrikan kanssa ♥
       Miehenmurrikalla on viimeiset kesälomapäivät ja minulla on ansaittuja vapaapäiviä viikonlopputöistä. Nukuttiin kuin herrasväki tänä aamuna ja onneksi illat/yöt ovat viileämpiä niin unet ovat olleet hyviä eivätkä hikistä kieriskelyä.
         Aivan mahtavat kelit! ♥
         Ulkotyöläisenä minun kuuluisi sanoa, että viilenisi jo tai sataisi edes, mutta oikeasti en sitä toivo, vaikka helle sotkee vähän energiatasoja ja erityisesti miun juoksutreenejä, kun ei ole paukkuja radalle lähteä. Mutta muuten tämä lämpö ja KUNNON KESÄ tekee minut onnelliseksi ♥
         Ja se, kun Miehen käsitys minun hemmottelusta osuu niin nappiin kuin vain voi.
         Ajattelin eilen kun pääsin töistä ja raahauduin kauppaan vielä töiden jälkeen, että ei hitsi, pitää vielä jaksaa siivota vierailijoiden jättämä kaaos tuvasta, että pystyy itse rentoutumaan vapailla niin torppa oli siivottu ja puhdas kun tulin kotiin ♥ Miehenmuru oli imuroinut, pessyt lattiat ja keittänyt perunat ♥
           Sanoinkin, että tämä on minulle enemmän rakkauden osoitusta kuin kukat ja lahjukset ♥
           Olen nauttinut vielä tänäänkin NIIN kovin puhtaasta kodista ja rauhasta.
Käytiin aamupäivästä uimassakin jo ja olin pelkkää hymyä. Arkipäivä, kello vähän yli puolenpäivän ja minä lillun järvessä ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ♥ Vitsit miten onnellinen olin! Ja olen!
        Seuraavaksi on suunnitelmissa kevyttä ruokaa, johon kuuluu vähän savukalaa, kanaa ja uusia perunoita. Sitten pelkkää oleskelua ja rentoutumista ja toisen kanssa olemista. Niin ja tästä mahdottoman ihanasta kesästä nauttimista! ♥
         Kuumia päiviä sinnekin puolen ruutua, täällä nautitaan nyt lomasta - minimittaisesta sellaisesta, mutta kuitenkin!

P.S. Hellejakso on vienyt minut pois juoksupoluilta taas melkein viikoksi, mutta tänään pitää koittaa tehdä edes lihaskuntotreenejä. Alkaa kiristelemään taas mieltä tämä juoksumattomuus... Pitäisi varmaan yöllä käydä lenkillä, että olisi inhimillisempää. Ainakaan ei tarvitse kamalasti lihaksia lämmitellä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti