14. marraskuuta 2018

Kouluhommienkooma...

Olen ollut nyt alkuviikon tiiviisti pöytälampun keinovalohoidossa ja vääntänyt opiskeluiden loppuraporttia valmiiksi. Kukaan muu ei takuulla tee sitä samalla tavalla ja minäkin luultavasti teen asioista ihan liian monimutkaista ja vaikeaa... Minua ei vain saisi kahlita, kun puhutaan lopputöistä tai loppuraporteista. Nyt on maksimina 10 000 merkkiä, joka täyttyi minulla heti alkuunsa. Eli homma vaatii vielä hieman hiomista.
       Huomaan, että kun nyt olen päivät istunut pöydän ääressä ja vääntänyt koneella hommia, olen paljon kireämpi ja huonotuulisempi kuin normaalisti. Pää käy ylikierroksilla ja kroppakin jumittaa. Eilen kävin juoksemassa tuolla pimeyden keskellä ja oikean säären kipupisteet pomppasivat pintaan, en tiedä oikein mistä se syntyy, mutta kipeä se taas on. Tänään kävin sitten iltapyöräilyllä katsomassa uimarantaa. Ei ollut kamalasti tullut sotkua rantaan, josta olin vain iloinen ♥
       Nämä iltalenkit ja pyrähdykset tekevät hyvää, kun koko päivän on nenä kiinni koneen ruudussa.
Rantaviiva otsalampun kajossa. Hiekkaa näkyvissä ♥
Pitäisi päästä nyt näistä kouluhommista sen verran eroon, että pääsisi vähän fiilistelemään joulua ♥ Se on kohta kuukauden päässä. Joulukorttien postituskuori tuli jo tänään, joten niitäkin pitäisi jo suunnitella ja lähetellä!
      Joululahjoja en ole vielä edes aloittanut ja minun kunnianhimoinen suunnitelma neuloa jotakin kaikille ei ehkä täyty... hyvä jos saan yhteen pakettiin jotain! Olen niin hidas neulomaan!
      Kaipasin tänään jo lunta maahan, mutta ei sitä ole vielä tulossa vähään aikaan. On niin pimeää ja mustaa, että pieni lumikerros piristäisi. Tai tulisi edes pakkaset!

JUOKSUPÄIVÄKIRJA
tiistai 13.11.2018 
528. juoksupäivä (194 vko)
- 3220.1 km
- 7.2 km kylälenkki (45min)
- alkuun juoksu tuntui pitkästä aikaa hyvältä ja vauhdikkaalta ja ehdin jo innostua, että tästähän tämä syysjuoksukausi lähtee
- loppumatkasta oikean jalan sääri vihoitteli taas ihan samasta paikasta tuosta polvilumpiokummun alta niin että ei oikein saanut juostua 5 km jälkeen...
- hengitys hyvä
- ryhtikin kohtuullinen
- pakaroiden etsintä jatkui ja yritin vähän niitä aktivoida juostessa, mutta sitten tuli sääri kipeäksi
- mieli ei ollut kovin korkealla lenkin jälkeen
- +4, pimeä, sumuinen ja sateentihkuinen keli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti