5. lokakuuta 2018

34. oma päivä ♥

Siinä missä muut valehtelevat ikänsä aina kahdenkymmenen viiden kulmille, minä olen aidosti onnellinen kulloisenkin vuoden vuosirenkaasta.
      Syntymäpäivä ei ole minulle mikään täydellinen häpeä, vaan nautin oikeasti ihan hurjasti omasta päivästäni (parina vuonna en ole voinut niin täysillä nauttia siitä niin kuin haluaisin, mutta vuodet ovat erilaisia. Viime vuonna olin kipeä ja tänä vuonna koulussa...)
      Olisi ihan kamalaa jo lähisukulaisella olisi samana päivänä syntymäpäivät. Sanoin isosiskolle aikoinaan, kun odotti esikoistaan ja merkkejä syntymästä alkoi näkyä minun synttäreiden aikoihin, että jalat ristissä 5. päivän ohi ja sitten saat synnyttää ihon milloin vain. Poika syntyi seuraavana päivänä, mutta eipä tullut sama päivä!
Rakastan lahjoja, yllätyslahjoja, mutta syntymäpäivissä on paljon muutakin ihanaa. Esimerkiksi kortit ja viestit, joita saan ystäviltä. Se, että ihminen muistaa yhden päivän jonkun toisen elämästä on aika hienoa. Itse voin rehellisesti sanoa, että en todella muista kaikkien ystävieni syntymäpäiviä enkä muista onnitella. Ehkä olisi ihan hyvä uuden vuoden lupaus laittaa kaikki tärkeät päivät muistiin!
        Parhainta synttäreissäni on kuitenkin se, että sinä päivänä olen saanut kunnian osallistua tähän perheeseen. Näiden vanhempien ja näiden sisarrusten lähipiiriin ♥ Olen saanut kasvaa turvallisessa perheessä, ihan huippulaatuisessa lapsuudessa ja varsin mukavassa nuoruudessa. Omien kasvukipujeni kera. En antaisi mitään pois, sillä 34 vuotta tätä minun elämääni ovat tehneet minusta tämmöisen pakkauksen millainen olen ♥
Joskus vielä järjestän isot juhlat, sellaiset kuin joskus lapsena, kun saatiin kutsua koko luokka juhliin. Joskus vielä teen synttäreistäni ison numeron, mutta tänä vuonna aion olla koulun penkissä hipihiljaa ja nauttia vain siitä, että minä tiedän ainoana, miten ihana päivä tänään on/oli ♥
       Olen jälleen vuoden vanhempi, en vielä tiedä olenko viisaampi, toivottavasti kuitenkin vähän enemmän oppinut elämästä ja olemisesta kuin vuosi sitten.
       Onnea minä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti