5. lokakuuta 2018

Syntymäpäivän aamupakkanen ♥ ja toinen opiskeluviikonloppu

Aamu oli pakkasen valkoinen.
     Pihamaa oli kuin joskus marraskuisena aamuna juuri ennen ensilunta ♥ Aivan mahtava fiilis heti noustessa ja vielä kun sattui olemaan syntymäpäiväni ♥
     Autossa oli kesärenkaat, joten pieni toive siitä, että jää häviäisi ennen kuin piti lähteä kouluun, eli jossakin sielun syövereissä, vaikka toisaalta nautinkin ihan älyttömästi kuuraisesta maisemasta ja aamun kirpeydestä. Mahtavaa!
      Päivästä tuli kuitenkin enemmän syksyinen kuin talvinen. Me ei nähty luokkatilaan taivasta koko päivänä, mutta kuultiin kyllä, että vettä tuli ihan riittävästi ja tuuli humisi. Illalla kun päästiin pois vasta pimeään aikaan niin märän ja syksyisen kelin huomasi kyllä... auton valot katosivat tiehen.
       Opiskelupäivä meni hujauksessa.
       Olin odottanut juuri tätä aihepiiriä, syömisen psykologiaa ja mielen puolta ravintovalmennuksessa. Mahtava aihealue ja huomasin sisäisesti tuulettavani monta kertaa kun tuli ihan itsellekin ahaa-elämyksiä jostakin tutusta aiheesta!
       Edelleen on kuitenkin semmoinen olo, että olen oikeassa paikassa lukemassa oikeaa aihetta. Tämä kiinnostaa ja tätä haluan tehdä enemmän!
       Sinänsä koulupäivän osuminen synttäripäivään harmitti, mutta Miehenmurrikalla oli töitä ja muutenkin keli oli mikä oli, eli mitään suurta ja mahtavaa juhlapäivää ei tästä päivästä olisi kuitenkaan tullut -  ei muuten kuin sisäisesti minulle! Olin hyvällä tuulella koko päivän, iloinen ja aurinkoinen.
         Nyt aion vielä nauttia juhlapäivästäni lukien ihanaa kirjaa oman peiton alla, kuunnella valojen sammuttamisen jälkeen vielä pienen osan äänikirjaa ja käydä nukkumaan todella onnellisena siitä kaikesta, mitä minulle on 34 vuoden aikana tullut ja mitä olen saanut ♥
         Aivan mahtava päivä ♥
         Oma päivä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti