15. tammikuuta 2016

Sairas terve!

Terveisiä sairastuvalta!
       Eipä taas näitäkään asioita kamalasti ihmiseltä itseltään kysytä, että tahdonko minä sairastua. Olen maannut kohta kolme päivää ihan vuosikymmenen nuhassa ja loppukevennykseksi saadussa yskässä. Kuumetta oli toissapäivänä 38,2, mutta onneksi sen jälkeen on ollut joko vain pelkkää lämpöilyä tai täysin kuumeetonta.
        Nuha on jotain ennenkokematonta ja voisi tätä limaa johonkin hyötykäyttöön joku keksiä valmistaa. Olisin miljardööri! Oikeasti! Nenä ja koko pää on ollut niin tukkeessa, että ajatuksille ei ole tilaa paljoa jäänyt ja muutenkin ärsyttävä olo, kun ei ole oma itsensä vaan tämmöinen nahistunut nauris...
         Tänään on jo jaksanut olla jotenkin ihmismäinen jo enemmän, mutta postia kauemmas en ole uskaltanut mennä vielä ulos. Pakkaset ovat palanneet ja näiden päivien aikana tänne on tullut ihanasti lunta ja oikea talvi (tyypillisesti missasin sitten senkin...) Laitan kuvia, kunhan tervehdyn kunnolla ja pääsen jälleen omiin nahkoihini täältä lasareetista.
         Juonut olen paljon, saunassa höyryhengitellyt ja nokkakannulla kannutellut oloa paremmaksi. Vähän pettynyt olen kuitenkin siihen, että tällä kunnolla, mitä olen vuoden aikana saanut, en pärjännyt flunssalle tämän paremmin... Tuli vaan taas entistä enemmän motivaatiota tehdä itselleen hyvää, kunhan tästä selviää taas. Hoidan kuntoani ja itseäni jälleen paljon paremmin.
          Terveenä pysykää siellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti